Direktlänk till inlägg 22 september 2012

Syster äntligen här och Gud är så god <3

Av Flower - 22 september 2012 13:02

Åh idag sprudlar jag bara av glädje :D Vill bara skrika rätt ut (barnsligt jag vet) men det är guds glädje som är i mig och då kan det bli så mkt att man bubblar över ^^


Idag blir det fotografering och lite händelser ^^ 

Ser fram emot att gå på ikea med syrran och handla in det som ska handlas in och sen ut till skogs och leka med kameran. Ska bli så skoj då jag ska fokusera på profilbilder och lite natur (vatten bilder) så på med kyrksajten jackan och stövlarna för här kommer jag :D


Glädjen är något som Gud kan ge en och ge den helt rätt..den glädjen som går från innefrån och ut..likt glädjen när man är nyförälskad :P 

lyssnade på ett sådan bra möte igår och spelade fotboll och jag gjorde mål Jihu :D roliga var att jag var den enda tjejen med och det var intressant :P

Det som var viktigt och en spark i baken ifrån mötet var att gud lämnar en aldrig utan han har räddat oss och älskar oss precis som vi är, inte för de misstag som vi gör utan för dem vi är, från vad vi har i hjärtat :)
Men att vi inte ska bara leva och vara kristna som en vanlig sak i vardagen (likt en religion) nej utan leva för honom. Se honom och ha honom som priotering ett i dagen. Och genom att vi dör ifrån oss själva och lever ifrån honom så fyller han oss med de behov som behöver fyllas. Likt jag igår som var det ovanligt att jag överhuvudtaget var med på idrottskvällen då det inte är jag. Men jag ställde upp för ungdomarna och glömde mig själv och vad jag vill och det var så grymt kul. Och detsamma är det med Gud, glöm dig sj och dina behov och sätt honom först så kommer din vardag och ditt liv vara ett äventyr. Så idag ska jag bara se honom och hans skönhet och kärlek och bara ta vara på det jag har och finnas för andra och leka med de gåvor som han har gett mig som mitt skapande ^^

Jag ska vara med honom :D


Älskar alla mina vänner och familj och Gud!


Va inte lika dum som jag utan se den kärlek som ni har runt omkring er och var inte trångsynta!


KRam <3


ps. tack Jesus för glädjen som du fyller mitt hjärta med <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Flower - 21 juni 2013 21:06


   31 Gud såg på allt som han hade gjort, och se, det var mycket gott. Och det blev afton och det blev morgon. Det var den sjätte dagen.  Du är inte ett misstag, du är ett mästerverk <3...

Av Flower - 19 juni 2013 21:54


 

Av Flower - 19 juni 2013 21:43

Du är älskad <3Våga tro på dig o säga ifrån.Du har bara en hälsa o en kropp.   Ingen människa kan komma till dig o säga att den personen skulle vara mer värd än dig!O att du inte är värdefull eller till någon nytta, du kan inte ens säga det ti...

Av Flower - 19 juni 2013 21:05


   Tilliten Jag tror inte jag är ensam på att brottas med tilliten till Gud eller till människor, men jag ger inte upp bara för att jag brottas med det. Och min syn på Jesus minskas inte, tror ändå på det som bibeln säger om honom o att han hjälper...

Av Flower - 14 april 2013 18:18

Många gånger kan man tycka att framtiden är läskig, jag själv tycker ofta det men samtidigt så kan jag känna ett pirr efter det som väntar en där framme. Just nu är jag i det läget där pirret är som störst, min plan o liv ser ut så att jag är på vä...

Presentation


Livet är mer än vad det ser ut att vara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards