Alla inlägg den 20 september 2012

Av Flower - 20 september 2012 21:30

Sitter och ska börjar försöka jobba lite med bilderna som jag fixade idag med mobil kameran (12mpx) se hur jag fixar detta :S tror jag nu när jag tänker på det inte kommer åt dem eftersom min sladd är på jobbet >.< skit oxå :P


Jaja :)




Av Flower - 20 september 2012 07:35

Världens härligaste men virrigaste Onsdagskvällen igår. Jag blev erbjuden ett fotograf jobb av min bästa kompis igår och som alltid så ställer man upp för den och som sagt då tackar ja för erbjudandet.

Det dumma är bara att det var så länge sen jag fotograferade.. så jag undrar hur det ska gå för mig..

Allt stannade när mitt liv stannade..och ja sakta men säkert så åter uppbyggs det igen men fotografiandet troddde jag aldrig.. 

hm så vi får se  hur de går..


Idag blir det att skynda mig till jobbet efter att ha skrivit klart. Kolla igenom papperna när jag kommer hem på hyreskontraktet och be om hjälp med värmen och rören!!! det är såååå kallt :S Har bara pytte lite värme men det hjälper inte att värma upp min lilla lägenhet och det är totalt fukt på fönstret eftersom jag har tvättat. Ska bli så skönt att flytta härifrån om jag får min trea så gode Gud snälla gör så att jag får min trea tillsammans med min vän.

Allt är konstigt men allt går till det bästa!


Måste börja tänka på mitt språk för jag är trots allt 20 på tisdag och det märks knappt på mina ord som jag använder..

Saknar släkten annars och ber att de ska må bra <3


kram på dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet är mer än vad det ser ut att vara

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards